<#if !onlineViewer>
Kun je de e-mail niet goed lezen? Klik [view_online=hier] voor een online versie.
The Sales Unit
6 juli 2011
Hoi ${contact.voornaam},

Wellicht heb je het al gehoord van je vestigingsmanager of je collega.
De 2e fase van de bloedstollende salesgame is van start gegaan.

Hoe zit het nu ook alweer? Hieronder de uitleg.

Deze game staat geheel in het teken van de wervers/captains onderling. Alle wervers/captains van TSU Leiden, Eindhoven en Groningen gaan de KOMENDE 3 WEKEN strijden voor één van de vier tickets naar Curaçao.

Alle wervers/captains van TSU Leeuwarden, Amsterdam, Utrecht, Enschede, Rotterdam en Maastricht gaan de KOMENDE 3 WEKEN strijden voor andere mooie prijzen.

Iedere werver/captain kan gedurende deze 3 weken punten behalen. Deze punten worden per week gedeeld door het aantal keer dat hij/zij heeft gewerkt.

De te behalen punten:
KWF 1 punt per lot
FVG 3 punten per deelnemer
OXF 3 punten per deelnemer
WNF 2 punten per donateur
KIKA 2 punten per donateur
TVV 10 punten per vriendje (bonuspunten!)

Bijvoorbeeld:
Renske heeft in week 27 drie keer gewerkt en het volgende gescoort:
12 loten KWF = 12 punten
3inschrijvingen FVG = 9 punten
5inschrijvingen WNF = 10 punten
1vriendin aangemeld = 10 punten

Totaal aantal punten week 27 = 41/3 = 13,7

Degene die na afloop van week 29 de meeste punten hebben, winnen!

De prijzenpot:

Te winnen voor wervers/captains van TSU Leiden, Eindhoven, Groningen:
- 4 x ticket Curaçao, inclusief verblijf en 250 euro zakgeld.

Te winnen voor wervers/captains van TSU Leeuwarden, Amsterdam, Utrecht, Enschede, Rotterdam en Maastricht:

- 2 x entreekaartje pretpark in NL naar keuze
- 2 x entreekaartje zwemparadijs in NL naar keuze
- 2 x "zonnebon" zonnebank in NL naar keuze
- 1 x 2 uur waterskiën/wakeboarden
- 1 x groot strandlaken naar keuze

HEEL VEEL SUCCES ALLEMAAL!!!

Groeten The Sales Unit
Volg The Sales Unit op:
 
Wil je deze nieuwsbrief niet meer ontvangen? Schrijf je dan hier uit.